GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750 GSX750
1984-1986 Historia firmy

Suzuki

GSX 750

model E z 1983r; fot: broszury reklamowe
   
   
   
w budowie!!!  
   
Literatura: Fabryczna ksiązka serwisowa Suzuki GSX750; broszury reklamowe

 

Dane techniczne:

 
E-06, 24, 27 (pozostałe) 1984 
Silnik: czterocylindrowy, czterosuwowy rzędowy, chłodzony powietrzem, rozrząd typu DOHC, 4 zawory na cylinder, pojemność 747ccm, śred.xskok 67,0x53,0mm, stopień sprężania 9,6:1, 4 gaźniki podciśnieniowe Mikuni 32mm, smarowanie obiegowe wysokociśnieniowe z miską olejową, rozrusznik elektryczny, akumulator 12V-14Ah, zapłon tranzystorowy,
Przeniesienie napędu: silnik-sprzęgło: koła zębate, napęd końcowy - łańcuch rolkowy o-ring, sprzęgło wielotarczowe mokre, skrzynia biegów pięciostopniowa mechaniczna
Podwozie: rama podwójna, zamknięta z rur stalowych o przekroju okrągłym, wyprzedzenie 105mm, kąt pochylenia widelca 62o10', kąt skręty (prawo, lewo) 37o, zawieszenie przednie: widelec teleskopowy o śr.rur 37mm z układem anti-dive, skok 150mm, zawieszenie tylne stalowy wahacz wleczony podparty centralnym amortyzatorem poprzez układ full-floater z 4-stopniową regulacją wstępną, skok 107mm, hamulec przedni podwójny tarczowy, hamulec tylny pojedyncza tarcza, ogumienie : przód - 120/80V16 (100/90-16 54H), tył - 130/80V18 (120/90-17 64H),
Wymiary i masy: długość 2135mm, szerokość 735mm, wysokość 1130mm, rozstaw osi 1500mm, prześwit 140mm, masa sucha 214kg, zbiornik paliwa 19,5l, rezerwa 4,0l,
Osiągi:  
Dane eksploatacyjne: ciśnienie w ogumieniu (solo): przód - 200kPa, tył - 250kPa, olej w zawieszeniu: SAE10 293ml, olej silnikowy : SAE10W-40 3800ml, ciśnienie sprężania: 9-13kg/cm2, świece zapłonowe: NGK D8EA, akumulator YB14L-A2, wolne obroty: 1100-1200rpm, luz zaworowy: ssące i wydechowe 0,09-0,13mm, łańcuch napędowy: DID 50V 114 ogniw, poziom paliwa 5,0mm, kolejność zapłonów: 1-2-4-3,
 

 

motolit@neostrada.pl

aktualizacja: 08 czerwca 2006

Powrót do strony głównej